Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Καθαρίζοντας την κατσαρόλα-φριτέζα





Πόσοι από εσάς χρησιμοποιείται την κατσαρόλα-φριτέζα; Είναι αυτή η κλασσική κατσαρόλα με μεταλλικό δίχτυ και γυάλινο καπάκι συνήθως, στην οποία τηγανίζουμε πατάτες και διάφορα άλλα καλούδια!









Αυτή δίπλα, είναι η φωτογραφία της απαίσιας δικιάς μου σήμερα το πρωί! Επειδή δεν την χρησιμοποιώ συχνά την είχα σε αυτή την (άθλια) κατάσταση φυλαγμένη σε ένα ντουλάπι! Σήκωσα λοιπόν τα μανίκια μου και αποφάσισα να βρω τον πιο εύκολο τρόπο να την καθαρίσω ώστε να φύγουν όλα τα υπολείμματα του καμένου λαδιού!


Να και ένα κοντινό για να καταλάβετε γιατί το ανέβαλα τόσο καιρό!


Βάλτε λοιπόν να ζεστάνετε νερό και πάρτε τη μαγική σόδα και ένα λεμόνι, λίγο ξύδι ή το γνωστό μας ξινό.


Βάλτε στην κατσαρόλα(όπως είναι μαζί με το δίχτυ) μπόλικη σόδα...


και προσθέστε το ξινό (ή ότι άλλο επιλέξατε αντίστοιχα) και παρατηρήστε τις μαγικές φυσαλίδες που κάνουν όλη τη δουλειά.




Προσθέστε βραστό νερό μέχρι να γεμίσει η κατσαρόλα και αφήστε την ήσυχη για 20 λεπτά!


Μόλις περάσει ο χρόνος αδειάστε προσεχτικά το νερό και σηκώστε τα μανίκια. Με το σφουγγάρι σας και απορρυπαντικό για τα πιάτα ξεκινήστε το τρίψιμο και δείτε το θαύμα!


Μετά από λίγο κόπο είμαστε έτοιμοι! Η κατσαρόλα-φριτέζα μοιάζει πλέον με καινούργια.


Τι λέτε για κεφτεδάκια με πατατούλες τηγανητές; Αν καθαρίσατε την κατσαρόλα σας και ξεμπερδέψατε διαβάστε επίσης την ανάρτηση Καθαρίζοντας το βραστήρα. Εκεί να δείτε κόλπο και ευκολία με λεμονάκι!


Καλή εβδομάδα!

33 σχόλια:

  1. Καταπληκτικό! Εγώ χρησιμοποιώ την σόδα για τον καθαρισμό του φούρνου δεν το είχα επιχειρήσει στην φριτέζα με τα κολλημένα λάδια... Μπράβο βρε Κατερίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κάνει όντως πολύ καλή δουλειά και γλυτώνεις από πολύ κόπο και τρίψιμο!!

      Διαγραφή
  2. Αυτό με το ξινό δεν το ήξερα! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρόσεξε μόνο όπως το ρίχνεις να μην κοιτάς από πολύ κοντά!! Γίνεται μια αντίδραση από το οξύ που δημιουργεί τις φουσκαλίτσες που φαίνονται στη φωτογραφία!

      Διαγραφή
  3. Την εκάνες καινούργια όμως! Χρησιμοποιώ σόδα και ξύδι για τα σκέυη της καφετιέρας αλλά δε σκέφτηκα να το κάνω για το φούρνο και τη σχάρα του barbeque, θα δοκιμάσω και με λεμόνι. Great tip!!! Καλό βράδυ Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι αλλαγή! μπράβο Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο συνδυασμός αυτός τελικά κάνει θαύματα! Θα το δοκιμάσω και αλλού και θα σας ενημερώσω χιχιχι!!

      Διαγραφή
    2. μέχρι τώρα εγώ τον ήξερα από τα παιδιά μου, που έκαναν προσομοίωση ηφαιστειακής έκρηξης (σόδα+ξινό σε σκόνη, νερό και χρώμα ζαχαροπλαστικής) αλλά να που έχει και άλλες χρήσεις!

      Διαγραφή
    3. Ααα μάλιστα!! Αυτή είναι ιδέα!! Πρέπει να ήταν φαντασμαγορικό το ηφαίστειο!!

      Διαγραφή
  5. Αυτη η σόδα τελικά είναι για την έχεις στο σπίτι με τα κιλά! Κάνει τόσες πολλές δουλειές...! Μου άνοιξες την όρεξη τώρα, από προχτές λιμπίζομαι κεφτεδάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα φτιάξεις κεφτεδάκια περιμένω "ηλεκτρονική" μερίδα!! Μην λερώσω τώρα που καθάρισα χαχαχα!!

      Διαγραφή
  6. Εντυπωσιακό Κατερίνα! Όντως φαίνεται καινούργια! Θα το δοκιμάσω σίγουρα.
    Καλημέρα & καλή εβδομάδα Κατερίνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια εύκολη και οικολογική λύση για τα καμμένα λίπη! Δοκίμασε το!!

      Διαγραφή
  7. δεν εχω φρυτεζα καρντια μου!!! εχω ομως κλειστη ψηστιερα...με εσωσες Κατερινακι νοικοκυρουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! Και εγώ πλέον σπάνια σχεδόν τηγανίζω και για αυτό ήθελα να κάνω ένα καλό καθάρισμα για να μπει "βαθιά" στο ντουλάπι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ το ήξερα από τη μητέρα μου αλλά μπράβο σου που μου το θύμισες! Έγινε σαν καινούργια^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά αυτά τα κόλπα από των παλιών νοικοκυρών σου λύνουν τα χέρια και γλυτώσεις πολύ κόπο και τρίψιμο!

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Η σόδα τελικά έχει πολλές εφαρμογές στον καθαρισμό! Νομίζω ότι θα σας ζαλίσω!!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα Κατερίνα. Εχω ηλεκτρικη φριτέζα, και εκανα το κολπο με τη σοδα και το λευκο ξυδι... Καθαρισε το καλαθι και το καπακι, αλλά έχω θέμα με τον καδο. Καθαρίζει ο μισος! Απο τη μέση μέχρι τον πάτο καθαρίζει. Απο τη μεση και πανω όμως όχι!! Όσο κι αν ετριψα, η γλιτσα δεν φευγει... Καμια ιδέα; Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες στην παρέα μας! Μπορείς να δοκιμάσεις να βάλεις νερό με σόδα και να το βάλεις να βράσει στο μάτι. Έτσι ίσως μαλακώσουν περισσότερο. Μεγάλη προσοχή μην το αφήσεις από τα μάτια σου γιατί θα αφρίσει και μπορεί να χυθεί! Δοκίμασε το και περιμένω σχόλια!

      Διαγραφή
  12. Είσαι νοικοκυρά και είσαι και πράσινη νοικοκυρά! Σε παραδέχομαι που έχεις απορρίψει τα χημικά και κάνεις θαύματα με σόδα και λεμονάκι! Μπράβο βρε Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια μου Σοφία με τα κοινά απορρυπαντικά παιδεύεσαι ακόμα περισσότερο! Η σόδα με το ταπεινό λεμονάκι εκτός από οικολογικά κάνουν και καλύτερη δουλειά κατά τη γνώμη μου!

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα! Κατερίνα αν και δεν έχω φριτέζα με εντυπωσίασε για άλλη μία φορά η χρήσιμη ανάρτηση σου!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κράτα το σαν ιδέα Ειρήνη και για άλλες κατσαρόλες! Άμα έχεις κανένα μαγειρικό "ατύχημα" θα σου φανεί χρήσιμη!

      Διαγραφή
  14. Κατερινάκι παλι έκανες το θαύμα σου!!! Τις μαγικές ιδιοτήτες της σόδας της έχω καταλάβει αλλά εγώ την εφάρμοζα επιτόπου πάνω στο σφουγγάρι με το σύρμα. Ο τρόπος σου νομίζω ότι είναι αποτελεσματικότατος! Τα φιλιά μου
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Νίκη μου για τα καλά σου λόγια! Η αλήθεια είναι ότι έτσι γλυτώνεις το πολύ τρίψιμο που απαιτείται αν τη βάλεις κατευθείαν στο σφουγγάρι!

      Διαγραφή
  15. το καθάρισμα της φρυτέζας είναι μεγάλος μπελάς είναι η αλήθεια.θα το δοκιμάσω γιατί πολύ το βαριέμαι το τρίψιμο.και το καλαθάκι μέσα καθαρίζει σχετικά εύκολα;αυτό με ταλαιπωρεί περισσότερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν βυθιστεί καλά μέσα στο καυτό νερό τότε δεν θα σε προβληματίσει το καλαθάκι Κωνσταντίνα μου! Το μόνο που με ζορίζει λίγο είναι το πάνω μέρος που δεν γίνεται να το μουλιάσω σωστά!

      Διαγραφή
  16. Μέχρι τώρα ήξερα πως αν δεν την καθαρίζεις συχνά το έχεις χάσει το παιχνίδι...
    Εσύ όμως Κατερινακι βρήκες τρόπο πανεύκολο!
    Ευχαριστούμε φίλη! 💝

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι πάει όποια τεμπελιάζει χάνει και το παιχνίδι (όπως εγώ)!
      Έπρεπε επειγόντως να βρω μια λύση γιατί όπως βλέπεις είχε παραγίνει το κακό!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...